vineri, 5 decembrie 2014

Duraziv marcheaza anul 2014 in culoarea progresului

Anul 2014 a fost pentru DURAZIV anul culorii. Am directionat resurse financiare si energie catre promovarea vopselelor colorate, tocmai pentru ca am fost si suntem increzatori in importanta culorilor in proiectele de amenajare si renovare. Am crescut numarul centrelor de colorare la peste 120, am lansat un nou sistem de nuantare computerizata - DURAZIV ColorPro si am introdus o noua cartela, care cuprinde o selectie de peste 500 de tonuri grupate atat pe game de culori, de la pasteluri, la culori accent, cat si pe combinatii cromatice, potrivite pentru orice camera, orice fatada si orice personalitate.

Mergand mai departe, am lansat noul site (www.duraziv.ro) si pagina de Facebook, platforme care ne propunem sa devina o sursa de inspiratie pentru toti cei care cauta solutii de amenajare si renovare. Am pariat pe culoare si ne bucuram ca am facut-o pentru ca divizia de vopsele si tencuieli a ajuns la o pondere de peste 20% din cifra de afaceri. Tot la capitolul lansari, ne bucuram de intrarea pe piata a produsului DURAZIV Standard Antibacterian, o vopsea lavabila speciala pentru spatii cu standard inalt de igiena, precum gradinite, scoli sau spitale.

Pe canale de vanzare, am inregistrat rezultate foarte bune pe segmentul de vanzari B2B pentru sectorul rezidential, care atat anul trecut, cat si anul acesta a contribuit consistent la cresterea vanzarilor. Credem ca si in viitorul apropiat acesta va fi unul dintre motoarele sectorului de constructii.

In ultimii ani, piata constructiilor a avut o evolutie atipica, in mare parte din cauza unor factori pe care nu ii putem controla, cum ar fi criza economica, mediul politic sau factorii meteorologici. In ciuda acestui lucru, vom incheia anul 2014 cu un avans fata de anul precedent.

Pentru 2015 ne-am stabilit ca obiectiv sa crestem, dar vom ramane ancorati in realitatea pietei, vom incerca sa fim flexibili si sa investim in tehnologie, in cercetare si inovare, in promovare, dar si in dezvoltarea relatiei cu partenerii, ca interfata cu clientii si nevoile lor reale.

Marga Carp, director de marketing DURAZIV
Marga Carp, director de marketing DURAZIV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu