joi, 9 aprilie 2015

Interesul romanilor pentru achizitia de tamplarie termoizolanta de calitate

VEKA Romania: Romanii au devenit tot mai atenti la aspectul estetic al tamplariei termoizolante din locuinta

Studiul national privind „Preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tamplarie termoizolanta” comandat de VEKA Romania la inceputul acestui an a scos la iveala perceptiile actuale ale romanilor in ceea ce priveste piata tamplariei termoizolante. Cati romani isi doresc sa-si schimbe tamplaria termoizolanta din locuinta si care sunt principalele criterii care dicteaza decizia finala?

Tendinta de cumparare

Studiul national releva interesul romanilor pentru achizitia de tamplarie termoizolanta de calitate. 26.7% (dintre respondentii care au deja locuintele dotate cu ferestre cu tamplarie termoizolanta in proportie de peste 51-75% din totalul suprafetelor vitrate), respectiv 25.8% (dintre cei a caror locuinta este dotata cu pana la 25%) se declara a fi viitori cumparatori de ferestre cu tamplarie termoizolanta, in urmatoarele 12 si 24 de luni. Dintre acestia, 33% au afirmat ca urmeaza sa-si doteze locuinta cu ferestre termoizolante (inclusiv usile de balcon) cu un procent de peste 75% in raport cu numarul total de ferestre din locuinta.

Tendinta generala de cumparare (54.6%) se indreapta catre tamplaria termoizolanta PVC, aceasta putand raspunde cerintelor tot mai mari ale clientilor care vizeaza, in special, capacitatea de izolare termica si fonica, dar si durata de viata ridicata a produselor. Pe locurile secunde in mentiunile beneficiarilor sunt aluminiul (21.3%) si lemnul sau lemnul stratificat (19.2%).

VEKA, profil tamplarie termoizolanta
Mai mult, in alegerea produsului si a producatorului de tamplarie, respondentii au numit in topul primelor trei cele mai importante criterii de selectie marcile de furnizori folosite la confectionarea ferestrelor, respectiv marca de profiluri si cea de feronerie. Alaturi de acestea, respondentii au mai amintit si termenele de garantie oferite, dar si profesionalismul personalului.

Interesul pentru estetica si design

Unul dintre cele mai surprinzatoare aspecte relevate de studiu este faptul ca romanii incep sa devina foarte atenti la aspectul estetic si la designul tamplariei care trebuie sa se imbine intr-un mod armonios cu interiorul locuintei, dar si cu stilul arhitectural. Argumentele principale, in favoarea achizitiei, ale viitorilor cumparatori de tamplarie termoizolanta fac referire la renovarea locuintei, inclusiv inlocuirea ferestrelor (51.1% la nivel national), renovarea de amploare (totala) a locuintei (15%) si constructiile noi, inclusiv constructia unei alte locuinte (14%). In cazul renovarii locuintei, 43.6% spun ca motivul pentru care si-au schimbat tamplaria a fost dorinta unei izolari termice mai bune, ca vechile ferestre erau deteriorate fizic (30.3%) si ca au dorit ca noile ferestre sa aiba un aspect estetic mai modern (7.8%).

Misiunea VEKA

„Am comandat acest studiu la nivel national pentru ca am vrut sa aflam cu exactitate care sunt opiniile romanilor asupra pietei de tamplarie termoizolanta si directiile spre care se indreapta tendintele actuale in ceea ce priveste achizitia. Pentru noi este foarte important sa aflam care sunt nevoile clientilor, astfel incat sa putem propune solutii potrivite si adaptate. La VEKA, vom continua sa ne indeplinim misiunea asumata in calitate de lider mondial in vanzari si timp de livrare a profilurilor infoliate, de a imbunatati in mod constant solutiile propuse clientilor nostri. Solutiile companiei, produse in mod exclusiv in clasa A de calitate, respecta cu rigoare cele mai stricte normative europene de calitate, astfel VEKA este pregatita sa raspunda noilor tendinte si criterii estetice ale beneficiarilor.”, spune Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania.

Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA Romania
In plus, VEKA Romania a completat gama solutiilor tehnice furnizate cu o paleta de culori RAL si imitatii de esente lemnoase sau cu aspect metalic, termorefractar. Astfel, paletarul variat de culori VEKA ofera posiblitatea de a asorta tamplaria la culoarea tencuielii de la exterior sau la cea a mobilierului din interior, iar solutiile noastre se remarca prin durabilitatea clasei A.
„Studiul privind preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de tamplarie termoizolanta”, comandat de VEKA Romania, a fost realizat de Neomar Consulting in perioada 10 ianuarie – 6 februarie 2015, pe un esantion reprezentativ (persoane fizice) de 1,100 persoane cu varste cuprinse intre 20 si 60 ani. Marja de eroare de esantionare este de +2,9%.

Despre VEKA

Fondata in anul 1969, ca urmare a preluarii producatorului german Vekaplast, care la acea data avea doar 8 angajati, VEKA a devenit, in 2011, lider mondial pe piata sistemelor de profiluri PVC-U pentru usi, ferestre si obloane, numarand astazi mai mult de 3.600 de angajati si inregistrand vanzari de aproape 800 de milioane de euro in intreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA isi desfasoara activitatea in 25 de locatii la nivel mondial, operand 16 locatii de productie.

VEKA ROMaNIA, infiintata in anul 2000, este detinuta in totalitate de catre VEKA AG Germania si are peste 30 de angajati, in prezent deruland afaceri cu peste 180 de parteneri in intreaga tara. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv in clasa A de calitate, ofera clientilor solutii individualizate din categoria premium, disponibile in peste 50 de nuante, precum si profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretentioase cerinte estetice. Reciclabile in proportie de 100%, aceste sisteme ofera solutia ideala, atat din punct de vedere al izolarii termice, al functionalitatii, stabilitatii si usurintei de intretinere, cat si in ceea ce priveste durabilitatea si protectia mediului inconjurator. Fie ca este vorba despre ferestre, usi, obloane sau rulouri, pentru o cladire noua sau pentru o renovare, VEKA poate oferi solutia perfecta.

www.veka.ro
www.fereastraveka.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu