Mergand mai departe, am lansat noul site (www.duraziv.ro) si pagina de Facebook, platforme care ne propunem sa devina o sursa de inspiratie pentru toti cei care cauta solutii de amenajare si renovare. Am pariat pe culoare si ne bucuram ca am facut-o pentru ca divizia de vopsele si tencuieli a ajuns la o pondere de peste 20% din cifra de afaceri. Tot la capitolul lansari, ne bucuram de intrarea pe piata a produsului DURAZIV Standard Antibacterian, o vopsea lavabila speciala pentru spatii cu standard inalt de igiena, precum gradinite, scoli sau spitale.
Pe canale de vanzare, am inregistrat rezultate foarte bune pe segmentul de vanzari B2B pentru sectorul rezidential, care atat anul trecut, cat si anul acesta a contribuit consistent la cresterea vanzarilor. Credem ca si in viitorul apropiat acesta va fi unul dintre motoarele sectorului de constructii.
In ultimii ani, piata constructiilor a avut o evolutie atipica, in mare parte din cauza unor factori pe care nu ii putem controla, cum ar fi criza economica, mediul politic sau factorii meteorologici. In ciuda acestui lucru, vom incheia anul 2014 cu un avans fata de anul precedent.
Pentru 2015 ne-am stabilit ca obiectiv sa crestem, dar vom ramane ancorati in realitatea pietei, vom incerca sa fim flexibili si sa investim in tehnologie, in cercetare si inovare, in promovare, dar si in dezvoltarea relatiei cu partenerii, ca interfata cu clientii si nevoile lor reale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu