vineri, 3 iunie 2016

"Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?" - noua campanie marca Hornbach


- „Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?” – noul mesaj transmis de companie in aceasta vara
- Campania difuzata in toate cele noua tari in care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmata la Bucuresti

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a lansat, incepand din 1 iunie, noua campanie de publicitate care aduce in prim plan, intr-un mod inedit, filozofia preturilor mereu mici aplicata de retailer timp de decenii.

Punctul central si crucial al noii campanii este reprezentat de intrebarea legata de cel mai avantajos magazin de bricolaj – “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?”. Hornbach nu incearca sa invoce argumente in acest sens, ci ii incurajeaza pe mesteri sa compare in mod corect preturile si sa faca o alegere documentata atent. De altfel, noua campanie subliniaza ca intrebarea cu privire la cel mai avantajos magazin de bricolaj se intipareste adanc in memoria oricui.

Campania este centrata, la nivel local, pe doua spoturi care prezinta – ca element de absoluta noutate in cadrul comunicarii practicate de Hornbach – mesteri suprasolicitati, care au beneficiat de consultanta necorespunzatoare. Acestia sunt de fapt clienti care nu au efectuat cumparaturi pana in prezent de la Hornbach si care isi pun disperati aceasta intrebare.

Protagonistii spoturilor traiesc situatii extreme, care in mod normal sunt absolut necunoscute pentru clientii Hornbach. Avem un mester care se uita cu stupoare, intrebandu-se obsesiv “Care magazin de bricolaj are, de fapt, preturi mereu mici?”, la un candelabru proaspat montat si care s-a rupt. Al doilea personaj este o doamna care incearca din rasputeri sa taie o bucata de lemn cu un ferastrau deloc adecvat si care, cu aceeasi obsesivitate, isi pune intrebarea cheie. Ambele personaje sunt disperate de situatia in care se afla, iar campania arata astfel ca Hornbach este compania care garanteaza clientilor sai preturi mereu mici si calitate ridicata, alaturi de o consiliere pe masura. La Hornbach cele doua persoanje nu ar fi patit asa ceva.

„Filozofia noastra privind preturile mereu mici reprezinta, in acest context fara echivoc, o atitudine si o obligatie fata de mesterii nostri. Pentru ca fiecare trebuie sa dispuna de posibilitatea de a-si realiza proiectul la un pret avantajos, indiferent de amploarea acestuia. Iar aceasta posibilitate trebuie sa existe nu doar in situatia in care un anumit articol este disponibil in oferta, ci 365 de zile pe an“, afirma Thomas Schnaitmann, director de marketing pentru Hornbach Germania si responsabil de marketing la nivel international.

Campanie pret Hornbach

In Romania, campania se desfasoara incepand cu 1 iunie pe TV, online si outdoor. Spotul a fost realizat de catre agentia Heimat, impreuna cu regizorul Niklas Weise si casa de productie Anorak din Berlin. Campania difuzata in toate cele noua tari in care sunt prezente magazinele Hornbach a fost filmata la Bucuresti.

Spoturile pot fi vizionate aici: www.hornbach.ro/pret

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2015/2016 (data bilantului: 29 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,755 miliarde de Euro, in crestere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 154 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materialede constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand peste 17.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu