Whirlpool Romania desfasoara pana la sfarsitul lunii noiembrie campania „Upgradeaza ce conteaza”, destinata consumatorilor care doresc sa achizitioneze masini de spalat performante la preturi accesibile. Oferta consta in posibilitatea de a alege un produs superior din punct de vedere tehnic- numar de rotatii sau capacitate de incarcare - la pretul unui produs dintr-o categorie inferioara.
Clientii Whirlpool pot cumpara la pretul unei masini de spalat de 5 kg cu 1000 rpm fie o masina de spalat de 5 kg la 1200 rpm, fie una de 6 kg la 1000 rpm. Discounturile pentru modelele din clasa energetica A+++ pot ajunge pana la 400 RON.
Produsele electrocasnice ce fac parte din campania „Upgradeaza ce conteaza” sunt masinile de spalat cu incarcare frontala dotate cu Al 6-lea Simt, tehnologie ce recunoaste dimensiunea incarcaturii prin intermediul unor senzori speciali si ajusteaza in mod automat resursele, pentru un ciclu de spalare optim. Masinile de spalat cu Al 6-lea Simt ofera cele mai bune rezultate in curatarea rufelor, economisind cu pana la 50% din timp, apa si energie.
„Whirlpool a depus constant eforturi pentru imbunatatirea nivelului de trai al consumatorilor prin gasirea unor solutii inovatoare in domeniul electrocasnicelor. In acest sens, am dezvoltat proiectul „Upgradeaza ce conteaza” ce are ca scop ridicarea standardului produselor din fiecare casa fara alte cheltuieli suplimentare,” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool Romania.
Comunicarea campaniei „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara. Campania este promovata in mediul online prin instrumente specifice si in media printr-un spot TV.
Despre Whirlpool EMEA si Whirlpool Corporation:
Cu o echipa de 12.000 de angajati, puncte de vanzare in peste 30 de tari europene precum si centre de productie in sapte tari, Whirlpool EMEA este o subsidiara detinuta de Whirlpool Corporation. Lider mondial in productia si comercializarea electrocasnicelor mari, Whirlpool Corporation a avut vanzari anuale in 2010 de 18,4 miliarde de dolari, 71.000 de angajati si 67 de centre de productie si de cercetare tehnologica pe plan global. Compania produce si comercializeaza produse Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht precum si alte nume mari catre consumatori din aproape orice tara din lume. Centrul de operatiuni Whirlpool la nivel european este localizat in Comerio (VA), Italia.
Pentru mai multe informatii despre companie va rugam sa vizitati site-ul www.whirlpoolcorp.com.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu