Casa Frumoasa, primul Concept Store dedicat modei masculine de lux, a adus in urma cu 17 ani pe piata din Romania o formula unica, reunind branduri de top, traditia sartoriala si servicii speciale VIP, pentru a deveni in prezent cea mai exclusivista destinatie de shopping multi-brand.
Drumul catre excelenta a fost sustinut de nume sonore la nivel international, propunand un melanj aparte ce defineste esenta luxului prin colectiile Ready-to-Wear, serviciile Made-to-Measure, piesele in editii limitate, pantofii si accesoriile lucrate manual ale unei atente selectii de branduri: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo si altii.
”Primul brand adus in Romania, in anul 1996, a fost Scabal, cel mai mare producator de stofe de lux din lume, promovand in acelasi timp si servicii de Made-to-Measure. A fost o provocare atat pentru mine cat si pentru piata locala intrucat clientii nu stiau ce reprezinta brandurile exclusiviste, aristocrate, de lux adevarat. Extinderea portofoliului de brand-uri, dar si deschiderea de noi magazine, a reprezentat o decizie de business fireasca de-a lungul anilor, datorita faptului ca tot mai multi clienti au devenit cunoscatori fini ai industriei, au existat deci cereri si exigente tot mai mari. Astazi, alaturi de cei 40 de angajati din cele 5 magazine, Casa Frumoasa inseamna o afacere de aproximativ 2,5 milioane euro” precizeaza Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasa.
Clientii magazinelor Casa Frumoasa apreciaza nu doar produsele, traditia si calitatea acestora, ci experien?a de shopping, fiind intampinati intr-o maniera exclusivista, cu servicii de primire personalizata VIP, valet parking, servicii Made-To-Measure, sesiuni private de shopping in confort si intimitate, personal shopper, style advice sau pregatirea outfit-urilor inainte de venirea clientului. Aceste detalii se regasesc pentru fiecare dintre cei peste 500 de clienti din portofoliu.
In anul 2008, in urma unei investitii de peste 5 milioane de euro, Casa Frumoasa se muta in vila din Lascar Catargiu si devine astfel cel mai reprezentativ magazin destinat in exclusivitate vestimentatiei masculine de lux. in toamna anului 2011, experienta fashion-ului de lux este dusa cu un pas mai departe, prin inaugurarea unui spectaculos restaurant, Veranda Casa Frumoasa, care completeaza armonios aura aristocratica a vilei.
In cei 17 ani business-ul s-a extins intr-un grup de lux in sine, care astazi include si alte patru magazine: Casa Frumoasa la J.W. Marriott Grand Hotel din anul 2001, Elegance Boutique din anul 2003, J.Kristensen deschis in anul 2006, Casa Frumoasa Radisson din anul 2012.
Mai multe detalii pe: ProiectCasa.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu