luni, 8 iunie 2015

Romanii decoreaza in stil traditional. Care sunt cele mai atractive culori pentru rulouri si jaluzele.

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, atunci cand aleg solutii decorative si functionale pentru protectia solara a ferestrelor, romanii prefera culori traditionale, precum bej, rosu sau portocaliu.

Conform specialistilor Hornbach, preferintele clientilor variaza in functie de incaperea in care produsele urmeaza a fi instalate. Astfel, pentru un ambient placut in dormitor, sunt recomandate jaluzelele si rulourile opace, pe cand in living rulourile de tip zebra sunt cele mai potrivite datorita atat elegantei pe care o emana, cat si prin prisma sistemului care permite reglarea luminii in functie de necesitate.

De asemenea, pentru un control perfect al gradului de patrundere al luminii, Hornbach recomanda si jaluzele colorate din aluminiu care beneficiaza de tehnologia „dim-out”. Aceasta permite inchiderea completa a lamelelor oferind opacitate 100%. Produse sub marca proprie, Soluna, acestea sunt disponibile atat in culorile standard (alb si gri), cat si in nuante colorate, precum bej, verde si maro.
Pentru ferestrele inalte de balcon sau terasa se recomanda jaluzelele din aluminiu, bambus sau storurile. In cazul geamurilor oscilobatante, se poate opta pentru jaluzele din aluminiu cu sistem flexibil de deschidere care nu permite balansarea.

In cazul bailor si al bucatariilor, aspectul decorativ este clasat pe loc secund, iar romanii cauta produse functionale care se pot monta si curata usor. In acest sens, jaluzele clasice din aluminiu reprezinta alegerea majoritara, desi, pentru un decor distinct, consilierii Hornbach recomanda si gama de plisee, disponibila intr-o varietate mare de culori.

Hornbach jaluzele
„In Romania gama de plisee reprezinta o noutate, cu toate ca designul lor unic ofera o nota moderna si primitoare in orice incapere”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al companiei Hornbach Romania.

In ceea ce priveste modul de prindere, romanii sunt atrasi, in special, de produsele care nu necesita abilitati tehnice de instalare, precum cele cu prindere direct de fereastra prin sistemul de clipsare, recomandate in special pentru geamurile termopan. Atat storurile, cat si pliseele sau jaluzelele din aluminiu beneficiaza de acest sistem facil, iar pentru cei care detin produse ce au la baza sistemul clasic de prindere prin gaurirea ferestrei, Hornbach pune la dispozitie toate accesoriile necesare pentru o prindere prin clipsare.

Hornbach jaluzele
„Produsele de protectie solara pentru ferestre sunt foarte usor de montat, insa cel mai important lucru este efectuarea corecta a masuratorilor. Pentru ca sistemele sa fie perfect adaptate ferestrei, este necesar ca dimensiunile acesteia sa fie corect notate, iar pentru a ajuta clientii in acest sens, specialistii nostri pot oferi sfaturi cu privire la fiecare tip de produs in parte”, a completat reprezentantul companiei.

Dincolo de serviciile de consiliere, clientii Hornbach pot beneficia si de servicii de confectionare la comanda a produselor, atunci cand este cazul unor dimensiuni atipice. In cazul celor standard, preturile pornesc de la 24,99 lei pentru jaluzelele din plastic.

Hornbach jaluzele
Pe parcursul lunii iunie, clientii magazinelor Hornbach vor putea lua parte la o expozitie special dedicata acestor tipuri de produse si vor avea ocazia sa invete de la specialistii companiei care sunt cele mai bune variante de decorare a ferestrelor.

Concediu fara griji – sisteme de autoudare a plantelor

Tot in luna iunie, pasionatii de gradinarit care isi faceau griji pentru intretinerea plantelor in timpul concediului vor gasi, in toate magazinele Hornbach, o expozitie de sisteme de autoudare a plantelor, in care regasim, printre altele, si ghivecele cu auto absorbtie.

Hornbach gradina
Produsul dispune de un sistem echipat cu o cutie de drenare, care asigura atat o economie de timp, cat si un consum redus de apa. Capacitatea acestuia variaza de la 2,2 litri si poate ajunge si la 5,6 litri, iar clientii pot alege ghiveciul in trei culori diferite.

Hornbach gradina
„Practic, aceste ghivece au la baza un rezervor de apa care poate fi umplut inainte de plecarea de acasa. Ulterior, printr-un fitil special, plantele isi vor lua cantitatea de apa necesara”, a completat Mugurel-Horia Rusu.

Hornbach gradina
De altfel, pe langa ghivece, cei care nu au timpul necesar sa se ocupe de ingrijirea plantelor, pot opta si pentru „I Drop”, solutie disponibila in variante de 70 ml sau 140 ml, care sustine consumul plantei pentru trei zile.

Hornbach gradina
Datorita designului modern, aceste sisteme pentru flori sau plante de interior, sunt alegerea perfecta pentru apartamente, birouri sau spatii comericale, iar pretul lor porneste de la 14,99 lei.

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anetrioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 147 magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 5 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectele clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 650 activand in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu