miercuri, 28 octombrie 2015
HORNBACH transforma 200 mp din fiecare magazin in Targ de Craciun cu peste 2.000 de produse de sezon
Pentru al 8-lea an consecutiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, da startul sezonului de Craciun, fiind printre primele retele ce deschid un targ special dedicat Sarbatorilor de Iarna.
„La Hornbach, an de an, Sarbatorile de Iarna sunt un motiv de bucurie si ne dorim ca si clientii nostri sa simta la fel. Astfel, si anul acesta am deschis deja Targul de Craciun in cele sase magazine pe care le detinem in Bucuresti si in tara”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
Acesta a subliniat ca, pentru a aduce mai aproape spiritul Craciunului, in fiecare magazin cca. 200 de metri patrati din departamentul de gradina sunt transformati in zone unde clientii pot gasi inspiratie pentru amenajarea casei si a curtii in asteptarea Sarbatorilor.
„Anul acesta Targul de Craciun este unul traditional, unde culorile predominante sunt rosul, albul si argintiul. Aici clientii vor putea gasi peste 2.000 de articole de sezon, de la decoratiuni si produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi si multe altele”, a mai spus reprezentantul companiei.
Astfel, cei care isi doresc sa faca achizitii pentru Craciun pot alege din aproximativ 250 de modele de instalatii de diverse dimensiuni, forme si culori, peste 50 de sortimente de globuri de sticla si zeci de modele de lumanari simple sau parfumate. La aceste se adauga articole de iluminat pentru exterior, brazi - de mai multe dimensiuni si inaltimi, adusi chiar din Danemarca, plante speciale de Craciun si multe altele.
O noutate in magazine este reprezentata de gama de globuri de brad pictate manual. Acestea sunt aduse in premiera in magazinele Hornbach si sunt deosebite mai ales pentru ca sunt create de catre furnizori locali care stiu cel mai bine care sunt modelele traditionale indragite de romani.
Articolele de iluminat, cele mai cerute de catre clienti
„In fiecare an, Targul de Craciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atat in Romania cat si in toate celelalte tari europene in care detinem magazine. Tocmai din acest motiv si in acest an mizam pe acest lucru”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.
Potrivit afirmatiilor sale, pe primul loc in topul celor mai cumparate produse de catre romani din cadrul Targului de Craciun se afla articolele pentru iluminat, fie ca sunt pentru interior sau exterior, fiind urmate de brazi sau globuri.
„De asemenea, foarte bine primite sunt produsele marca proprie Hornbach – cele pe care clientii nu le pot gasi in alte locatii. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Craciun sunt furnizate de catre colaboratori externi si sunt produse special pentru magazinele noastre”, a mai spus Directorul General al companiei.
Conform declaratiilor acestuia, in perioada sarbatorilor de iarna, Hornbach va organiza, ca in fiecare an, si activitati speciale pentru copii.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 152 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu