joi, 10 decembrie 2015
Hornbach: Vanzarile de masini electrice au crescut cu 5% in acest an
Programul „Rabla la masini electrice si cu acumulatori” continua pana pe 2 ianuarie 2016
Recomandari de cadouri pentru Craciun
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, masinile electrice devin, treptat, un produs nelipsit din casele romanilor, acest lucru fiind demonstrat si de cresterea vanzarilor pe aceasta categorie cu 5% in acest an. Din acest motiv, Hornbach continua programul „Rabla la masini electrice si cu acumulatori” in toate magazinele din tara.
Astfel, masinile de gaurit, masinile de insurubat cu acumulator si polizoarele unghiulare ocupa primele locuri in topul celor mai solicitate produse, acestea fiind necesare atat in proiectele de constructii din interiorul locuintei, cat si din gradina. Totodata, sustine compania, romanii apeleaza la masinile electrice si in cazurile punctuale de remediere, reconditionare sau mici reparatii.
„Avand in vedere diversitatea proiectelor in care masinile electrice se pot dovedi utile, cele mai importante criterii de achizitionare pentru produsele din aceasta categorie devin calitatea si durabilitatea”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach.
Potrivit afirmatiilor acestuia, aproximativ 20% din totalul vanzarilor de masini electrice sunt generate de produse din marca proprie Pattfield, fie destinate unui regim de utilizare tip hobby, cat si semiprofesional sau profesional.
Programul ”Rabla la masini si acumulatori” continua
„Cresterea vanzarilor pe acest segment a fost determinata si de programul "Rabla la masini si acumulatori". Devenit deja o traditie in magazinele Hornbach, si anul acesta organizam, in toate magazinele noastre, puncte de colectare pentru a facilita reciclarea masinilor vechi”, a completat reprezentantul companiei.
In acest fel, pana pe 2 ianuarie 2016, clientii care vor preda un echipament folosit, vor primi o reducere de 100 de lei, ce poate fi utilizata la achizitionarea unei masini electrice marca Worx.
In urma succesului inregistrat prin aceasta campanie in anii anteriori, Hornbach mizeaza si de aceasta data pe o crestere a vanzarilor in cadrul acestei actiuni. Astfel, pentru acest an, estimarile vizeaza strangerea a cca. 6.000 de produse, avand in vedere si sporirea numarului de puncte de colectare prin deschiderea magazinului din Sibiu.
Pe langa produsele din gama Worx, clientii mai pot alege din magazinele Hornbach si masini electrice de la producatori precum Pattfield, Einhell, Bosch, Hitachi, Makita, DeWalt, Proxxon. Acestia beneficiaza, de asemenea, de servicii de consiliere profesionala, atat in alegerea masinii, cat si in selectarea articolelor complementare, precum echipamente de protectie, prelungitoare, etc.
Recomandari de cadouri pentru Craciun
Tot in luna decembrie, pe langa programul „Rabla la masini si acumulatori”, in toate cele sase magazine Hornbach, clientii vor putea gasi si o expozitie de aranjamente florale speciale de Craciun.
Toate cele 10 tipuri de aranjamente puse la dispozitia clientilor au la baza hibrizi de Orhidee Phalaenopsis, una dintre cele mai apreciate plante din magazinele Hornbach pe parcursul anului, insa fiecare vas in care acestea sunt expuse, precum si accesoriile aferente, sunt diferite.
„Am remarcat de-a lungul anilor ca romanii tind sa isi indrepte atentia catre culorile traditionale, cu precadere rosul, motiv pentru care Steaua Craciunului este una dintre cele mai cautate plante de sezon, imediat dupa bradul natural”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Disponibila intr-o paleta bogata de culori – rosu, roz, crem sau chiar mixuri de doua culori, Steaua Craciunului ajunge la maturitate chiar in luna decembrie, devenind astfel un cadou potrivit pentru cei dragi. De asemenea, pe langa plantele de sezon, Hornbach vine in atentia clientilor si cu alte recomandari de cadouri, precum coronite de brad natural sau aranjamente cu lumanari.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu