miercuri, 16 martie 2016

Kuma Romania vizeaza o crestere de 10% a cifrei de afaceri din acest an si extinderea exporturilor


Kuma Romania, unul dintre principalii producatori locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii sub brandurile Kuma si Nordline, a incheiat anul 2015 cu un business de 3,3 milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de anul precedent, si mizeaza pe cresterea acestuia cu inca 10 procente pana la finalul anului. De asemenea, incepand cu acest an produsele companiei sunt prezente si pe piata dominicana, iar urmatoarele tari vizate in planul de expansiune sunt Austria, Ungaria si Marea Britanie.

„Majorarea cifrei de afaceri in 2015 se datoreaza, in principal, intensificarii vanzarilor in retail pe piata scandinava. Totodata, am remarcat si o revigorare a proiectelor din Romania, fapt care ne incurajeaza estimarile de crestere pentru acest an, vizand un avans pana la cca. 3,6 milioane de euro”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania.

Potrivit reprezentantei companiei, investitiile Kuma din anul trecut s-au ridicat la aproximativ 230.000 euro, suma care a inclus atat imbunatatirea sistemelor de ventilatie in sectia de turnare din fabrica si extinderea spatiului cu doua noi sectii (finisare si stocare).

Dincolo de cresterea cifrei de afaceri, obiectivele companiei pentru anul in curs vizeaza si majorarea productivitatii si accesarea unor fonduri europene pentru IMM-uri privind extinderea capacitatatii de productie si achizitionarea de noi utilaje. In acest sens, compania are in plan demararea unor investitii totale in valoare de cca. 800.000 de euro, o parte putand fi sustinute din fonduri europene.

Lavoarele Kuma produse in Romania, prezente pe piata din Republica Dominicana

De asemenea, in ceea ce priveste dezvoltarea companiei, produsele Kuma au fost introduse, de curand, pe o noua piata, la inceputul anului fiind realizat primul export de lavoare si mobiler de baie catre Republica Dominicana.

„Partenerii nostri danezi au identificat potentialul zonei Caraibe pentru proiecte potrivite companiei noastre. Exista o piata in crestere in ceea ce priveste segmentul hotelier, dar si o nisa pe retail, designul si calitatea lavoarelor Kuma asigurind succesul pe piata”, a completat Camelia Olesen.

Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma Romania

Datorita similitudinilor latine, a modului de prezentare a produsului, dar si a asemananarilor in ceea ce priveste preferintele estetice, Kuma Romania va coordona in mod direct afacerile companiei pe piata dominicana, fiind luata in calcul chiar si o unitate de productie in aceasta zona.

„Planurile noastre vizeaza investitia intr-o fabrica in Republica Dominicana pana la finele anului 2018, aceasta urmand sa produca lavoare si blaturi pentru bucatarii”, a subliniat reprezentanta companiei.
Mai mult, expansiunea companiei in acest an pune un accent major pe exporturi, urmatoarele tari vizate fiind Austria, Ungaria si Marea Britanie, toate demonstrand un potential crescut pe piata proiectelor hoteliere, comerciale si office.

De asemenea, pentru identificarea noilor parteneri si prezentarea celor mai recente tendinte in ceea ce priveste materialele si culorile din noile game Kuma, in perioada urmatoare, compania va fi prezenta la doua targuri de profil organizate in Ungaria si Austria.

„Avand in vedere tendintele estetice desemnate in acest an, ne-am extins gama de culori disponibila si am introdus in oferta patru nuante noi: Danube, Oka, Jardin si Diamantina, doua dintre acestea fiind inspirate din culorile anului – Roz Quartz si Albastru Serenity”, a mai declarat reprezentanta companiei.
Aceasta a subliniat ca noutatile cuprind si lansarea noului slogan al companiei - „Be different, Choose Design, Choose KUMA” ce are rolul de a intari ideea de personalizare si indeamna clientii la alegerea de produse cu design, diferite, pe care le poate gasi numai la Kuma.

Despre Kuma Romania

Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998, fiind specializata pe producerea de lavoare de bai pentru proiecte rezidentiale, comerciale, de birouri si de utilitate publica, blaturi de bucatarii in suprafata continua cu chiuveta, glafuri de ferestre si balcoane, mese de bar/restaurant, receptii pentru hoteluri, concepte SPA si mobilier modular marca Nordline pentru bai si bucatarii.

Kuma a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, pentru ca in 2006 compania sa se mute in Banesti odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.
La intrarea pe piata locala, cifra de afaceri a Kuma Romania era de 50.000 de dolari, ajungand in 2015, la 3,3 milioane de euro.

Printre principalele proiecte in cadrul carora Kuma s-a implicat, se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Ibis, Ramada, Golden Tulip), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook, Glass House, Uppground Town), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele Kuma pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Pazo Group, Ambient, dar si in magazine mici, exclusiviste din tara, specializate in bai si bucatarii. Mai multe detalii puteti gasi pe www.kumaromania.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu