Gealan, cel mai mare producator de profile din PVC pentru ferestre si usi, promoveaza cel mai nou produs al companiei, sistemul S9000 printr-un spot TV. Campania TV a debutat luna aceasta si va rula timp de 6 saptamani.
Pe toata perioada campaniei se vor folosi mixuri diferite de statii TV din categoria stiri, tematice, sport dar si generaliste pentru a putea acoperi intregul target vizat. Spotul prezinta avantajele sistemului, evidentiind designul si functionalitatea produsului.
Sistemul S 9000 cu garnitura de bataie si mediana este unul dintre centrele de greutate ale Gealan prezent si la targul Fensterbau / Frontale 2012, cel mai important eveniment din domeniul constructiilor de ferestre, usi si fatade la nivel mondial.
Lansarea sistemului S 9000 a avut loc in luna august a acestui an. Sistemul este disponibil atat in varianta alba cat si in culori decor si este insotit de o gama larga de accesorii: profile de latire, profil de colt la 90°, profile de colt variabil, cuplaj static si profile de legatura.
„Pe langa orientarea catre comunicarea in mediul online prin prezenta noastra pe pagina de Facebook „Discutii la fereastra”, contul de Twitter si blogul „Confort sau Chin” care ne ajuta sa pastram un dialog permanent cu clientii nostri, am decis sa crestem notorietatea produselor noastre prin promovarea pe TV. Clientii nostri au inceput sa aprecieze foarte mult produsele de calitate, design-ul deosebit dar si un nivel foarte ridicat al serviciilor, motiv pentru care Gealan vine in intampinarea lor cu o strategie de promovare accesibila pe toate canalele de comunicare” a declarat Aurel Vlaicu, Director General, Gealan Romania.
Anul acesta, GEALAN va continua seria inovatiilor prin extinderea tehnicii IKD. Daca pana in prezent aceasta tehnica era disponibila numai la cercevele, pana la sfarsitul anului 2012 va fi disponibila izolarea suplimentara a profilelor IKD si pentru tocuri, ceea ce va permite o termoizolare de exceptie, la standarde de casa pasiva.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu