marți, 25 septembrie 2012

Duraziv isi extinde gama de produse ecologice si lansează lacuri si emailuri fara miros

Producatorul de materiale de constructii Duraziv lanseaza doua noi produse verzi si isi doreste ca pe termen mediu sa seteze o directie de dezvoltare a pietei de vopsele din Romania. Duraziv este primul producator industrial din Romania care a primit dreptul de a utiliza eticheta ecologica pentru unul dintre produsele sale, vopseaua superlavabila Duraziv Fara Miros. Noile lacuri si emailuri vor purta de asemenea eticheta ecologica.

Duraziv isi doreste ca produsele ecologice sa aiba cea mai mare pondere in piata de lacuri si vopsele pe termen mediu. Compania isi va extinde anual portofoliul de produse din aceasta categorie.

„Lansarea gamei de produse Duraziv Fara Miros este un proces care a trebuit sa inceapa cu educarea pietei. Ne-am asumat asadar o campanie de educare si informare. Imbucurator pentru noi este faptul ca potentialii clienti sunt receptivi la beneficiile pe care le aduce aceasta gama”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv.

„Duraziv Fara Miros este practic un trend sanatos, in linia nevoilor noastre curente. Beneficiile produselor sunt evidente, atat pentru beneficiarul lucrarii, cat si pentru cel care aplica produsele. In cazul emailului si lacurilor beneficiarul este cel care aplica propriu-zis produsul, spre deosebire de situatia vopselelor lavabile unde se apeleaza de multe ori la aplicatori profesionisti”, adauga Marga Calin.

Cele doua produse nou-intrate in gama Duraziv Fara Miros sunt emailul acrilic pentru interior si exterior si lacul acrilic pentru interior si exterior. Ambele produse vor fi comercializate cu eticheta ecologica. Emailul se aplica usor, are uscare rapida si o putere foarte buna de acoperire. Lacul asigura o protectie ridicata impotriva intemperiilor si a radiatiilor UV si formeaza o pelicula elastica si flexibila timp indelungat care contribuie la pastrarea aspectului natural al lemnului.

Duraziv - Lacuri si emailuri fara miros
Duraziv - Lacuri si emailuri fara miros
„Responsabilitatea fata de natura este un pariu personal. Nu imi doresc ca Duraziv sa fie o companie care creste pur si simplu. Ne dorim mai mult sa ne dezvoltam marcand aceasta piata, iar protejarea mediului cred ca ar trebui sa devina o prioritate in orice industrie”, declara Daniel Guzu, proprietar si manager Duraziv.

Noile produse sunt disponibile in acest moment in retailul traditional - depozite si magazine de materiale de constructii, precum si la distribuitori.

Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2011 compania a raportat o cifra de afaceri de 18 milioane de euro, in crestere cu 34% comparativ cu anul precedent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu