luni, 11 ianuarie 2016
Romanii prefera tot mai mult sa isi cultive singuri legumele, florile si plantele aromatice
Recomandarile Hornbach pentru amenajarea unei bucatarii moderne
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, romanii prefera tot mai mult sa isi cultive singuri legumele, florile si plantele aromatice, iar din acest motiv, pe parcursul lunii ianuarie, retailerul pune la dispozitia clientilor informatii detaliate cu privire la insamantare.
„In ultimii ani am observat ca tot mai multi dintre clientii nostri aleg sa cumpere seminte pentru a avea o cultura proprie in gradina sau chiar in apartament, in ghivece. Astfel, pe primele locuri in ceea ce priveste semintele cumparate se afla cele de legume, urmate de cele de flori si apoi de plante aromatice”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
In ceea ce priveste sortimentul propriu – gama Floraself, cele mai achizitionate seminte de legume raman cele de castraveti, in timp ce plantele aromatice preferate de clientii Hornbach sunt, de ani de zile, levantica si leusteanul.
De asemenea, potrivit reprezentantului companiei, pe langa seminte, toate cele sase magazine Hornbach ofera si accesoriile necesare unei culturi complete atat pentru interior, cat si pentru exterior. Astfel, clientii vor putea selecta dintr-o gama larga de tavi, case de semanare, etichete tip, dar si plantatoare. In plus, clientii beneficiaza permanent si de garantia cresterii plantelor, acestea avand o calitate ridicata. In cazul reclamatiilor indreptatite, banii sunt returnati sau produsele sunt inlocuite, pe o perioada de 12 luni, pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.
Pentru a veni in intampinarea clientilor care se pregatesc din timp pentru semanarea de legume, flori sau plante aromatice, Hornbach amenajeaza in luna ianuarie, in magazine, o zona special dedicata semintelor si accesoriilor. In plus, aici clientii pot primi informatii si sfaturi de la specialistii companiei cu privire la cele mai eficiente metode si practici pentru a avea o cultura bogata.
Recomandari pentru amenajarea bucatariei
Tot in aceasta perioada, Hornbach invita clientii sa afle cele mai noi tendinte cu privire la amenajarea bucatariilor si propune doua solutii practice si elegante pentru o reinventare a acestui spatiu.
„In primul rand, in amenajarea bucatariei, remarcam revenirea stilului clasic dominat de fronturi de lemn masiv sau imitatie de lemn masiv si popularizarea treptata a stilului minimalist, un preferat al utilizatorilor activi de tehnologie”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Astfel, in timp ce adeptii stilului clasic prefera culori naturale, precum bej si maro, cei ce opteaza pentru un decor minimalist vizeaza culori cat mai deschise pentru evidentierea accesoriilor. Bucatariile minimaliste se recunosc prin numeroasele spatii inchise de depozitat dispuse in partea de jos a mobilierului, culorile predominante fiind alb si crem. Sertarele nu beneficiaza de manere si sunt special compartimentate astfel incat sa sustina sisteme pentru prize ascunse si mufe pentru alimentari la Internet, tablete, USB-uri sau lumini.
Cel mai des folosite in bucatarie sunt chiuveta si materia, iar alte elemente usor de inlocuit si care nu necesita un buget mare sunt accesoriile potrivite pentru echiparea unei bucatarii moderne, printre care: scurgatoarele de vase, suportul de prosoape si protectiile pentru sertare.
Pentru cei ce planuiesc sa aduca o schimbare in acest an in bucatarie, Hornbach organizeaza pe parcursul lunii ianuarie, in magazinele din Bucuresti, Brasov si Timisoara o expozitie speciala de blaturi, baterii, mobilier si chiuvete in cele mai diverse forme si culori. In plus, clientii pot beneficia, permanent, si de serviciul de debitare pentru blat, cu ajutorul caruia acestia vor putea sa isi personalizeze produsul in functie de dimensiunile si forma dorite.
„Sortimentul de produse destinate amenajarii bucatariei este unul foarte vast, in toate cele sase magazine Hornbach din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Sibiu, avand o calitate ridicata si, de asemenea, un pret corect”, a incheiat reprezentantul companiei.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. in plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu