luni, 1 februarie 2016
Romanii sunt tot mai interesati de o alimentatie sanatoasa si isi cultiva singuri legume
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, romanii sunt tot mai interesati de o alimentatie sanatoasa si, fie ca au o gradina sau nu, cauta tot mai multe solutii pentru a-si cultiva singuri legumele. In acest sens, odata cu apropierea sezonului de cultivare, specialistii Hornbach ofera sfaturi utile si pun la dispozitia clientilor articolele necesare pentru demararea unui proiect de gradinarit, in gradina sau chiar in balcon.
„Atunci cand este planificata o cultura mica, de familie, rasadnita este unul dintre cele mai importante articole necesare. Aceasta este ideala pentru producerea rasadurilor si poate fi folosita atat de cei care au o gradina, cat si de cei care doresc sa aiba o cultura restransa in balcon”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
Potrivit acestuia, rasadnitele asigura tot confortul necesar germinarii semintelor si dezvoltarii lor ulterioare pana la plantarea definitiva, pentru care, in functie de cantitatea ce urmeaza a fi cultivata, se pot alege fie mini-sere, fie sere mai complexe.
De asemenea, pe langa dimensiunea potrivita spatiului personal, clientii au posibilitatea de a alege rasadnite fabricate din lemn, acoperite cu sticla sau material plastic.
Dincolo de rasadnite, pasionatii de gradinarit vor putea sa isi completeze lista de achizitii de sezon, in magazinele Hornbach, cu toate produsele necesare pregatirii sezonului de cultivare, precum tavi, case de semanare, etichete tip, dar si plantatoare. in plus, clientii beneficiaza permanent si de garantia cresterii plantelor, acestea avand o calitate ridicata. in cazul reclamatiilor indreptatite, banii sunt returnati sau produsele sunt inlocuite, pe o perioada de 12 luni, pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.
Pentru a sustine pasionatii de gradinarit si persoanele care isi doresc o alimentatie sanatoasa, in luna februarie, Hornbach amenajeaza in magazinele din Bucuresti, Timisoara, Sibiu si Brasov o zona special dedicata rasadnitelor si nu numai.
Decoratiunile interioare cu Star Wars si Frozen, noile tendinte in amenajarea camerelor pentru copii
De asemenea, pe parcursul lunii februarie, parintii si copiii sunt asteptati in toate magazinele Hornbach pentru a beneficia de sfaturi si idei creative de amenajare pentru dormitoare, in functie de varsta.
„La fel ca in fiecare an, gama de articole dedicata camerelor de copii a fost completata cu noi modele inspirate din filme si animatii populare in randul celor mici. Astfel, parintii vor putea descoperi o multime de variante de tapet, perdele, covoare, mochete, stickere, tablouri si articole creative, cu motive atractive atat pentru cei mici, cat si pentru adolescenti”, a mai afirmat Mugurel-Horia Rusu.
In ceea ce priveste cele mai iubite personaje, copiii isi indreapta atentia catre Hello Kitty, Minnie Mouse, Mickey Mouse, Winnie Pooh, Spiderman, dar si catre tematici inspirate din Frozen si Star Wars, acestea reprezentand, de altfel, noile tendinte in amenajarea dormitoarelor pentru copii.
In timp ce fetele sunt atrase de culori calde, iar baietii de tonuri mai reci, recomandarea specialistilor pentru parinti este sa aleaga nuante care sa imbine cu succes armonia, creativitatea si caldura incaperii amenajate.
Nu in ultimul rand, consilierii Hornbach recomanda parintilor sa tina cont si de calitatea si siguranta pe care o ofera produsele alese, dar si de raportul calitate-pret.
„Prin tema pe care o abordam in luna februarie in magazinele noastre, indemnam parintii sa fie creativi alaturi de cei mici. Astfel, gama noastra include numeroase produse cu ajutorul carora se poate crea o atmosfera de poveste in camera unui copil, unde armonia este elementul cheie”,a incheiat reprezentantul companiei.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 153 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. in plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu