marți, 1 octombrie 2013

Whirlpool Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, lanseaza campania: Multumim, tu faci diferenta!

Whirlpool Romania lanseaza prima campanie de CSR din piata de electrocasnice mari, prin care va dona minim 20.000 euro pentru programul de educatie A doua Sansa

Decizia companiei se bazeaza pe dorinta de a se implica la nivel local in sprijinirea comunitatii, in acord cu misiunea Whirlpool la nivel mondial si tendintele internationale de Cause Related Marketing

Whirlpool Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, lanseaza campania „Multumim, tu faci diferenta”. Prin acest mecanism Whirlpool ofera o reducere substantiala de pret pentru consumatorul final, cuprinsa intre 140 si 260 de lei, aplicata la zeci de produse din portofoliu. Pentru fiecare produs din campanie cumparat de consumatorii romani Whirlpool va dona un procent catre Salvati Copiii, prin programul de educatie „A doua sansa”. Suma minima donata de Whirlpool Romania este de 20.000 euro, indiferent de evolutia vanzarilor in promotie.

Mioara Bolozan Marketing Manager Whirlpool Romania„In perioada ianuarie – august 2013 piata de electrocasnice mari a inregistrat o crestere in termeni de valoare de aproximativ 4% si o scadere in termeni de volum de 7% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool Romania. „Aceste cifre ne indica o crestere a vanzarilor de produse medium-high, desi numarul de unitati a scazut. Consideram ca aceasta ilustreaza volumul real al cererii, care nu mai este influentat de promotii agresive si canalizat pe anumite segmente. Am invatat sa mizez pe nevoia autentica a clientului de a primi, pe langa un produs care indeplineste cerintele de baza, si ceva in plus. Piata romaneasca a avut intotdeauna un apetit ridicat pentru inovatie, iar acest lucru va fi din ce in ce mai vizibil. in plus Whirlpool isi doreste sa imbine aceste obiective comerciale, ale timpului prezent, cu obiectivele pe termen lung ale brandului, lansand prima campanie de CSR la nivel national din industria de electrocasnice”, a explicat Mioara Bolozan.

Categoriile care au contribuit la aceste cresteri valorice sunt atat produsele cu penetrare mai scazuta comparativ cu tarile europene – precum masinile de spalat vase si uscatoarele, acum in crestere – precum si masinile de spalat vase sau combinele frigorifice cu mai multe beneficii, din categoria medium-high. De asemenea, vanzarile de electrocasnice incorporabile inregistreaza o evolutie buna. Se remarca o crestere a vanzarilor de masini de spalat cu capacitate mai mare de incarcare, de 6 si 7 kg, care inlocuiesc treptat masinile cu capacitate de 5 kg. Astfel, pretul mediu de achizitie creste cu aproximativ 100 lei. Aceste modificari in comportamentul consumatorului genereaza o crestere valorica a pietei MDA (electrocasnice mari), piata care in 2012 a fost cea mai afectata de scaderea consumului.

„Copiii inscrisi in programul A doua sansa au nevoie de un sprijin important din partea noastra pentru ca, in general, situatiile lor sunt foarte dificile, fie pentru ca nu s-au integrat in mediul scolar, fie pentru ca situatia materiala nu le-a permis sa mearga la scoala. Prin aceasta campanie investim in educatia lor si putem avea un impact real si cu ajutorul consumatorilor, care vor primi si ei ceva in schimbul unei fapte bune. in final, toata lumea are de castigat!", a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv Organizatia Salvati Copiii.

“Acest principiu de dar din dar se face rai a fost inteles si asumat de mediul de business tot mai mult in ultimii ani, mai cu seama ca cifrele au aratat ca profitul se masoara si in cifre, dar si in bucuria copiilor. Am ales un program de educatie, prin care copiii mai mici sau mai mari, care nu au avut acces la scoala la timpul potrivit, pot recupera din timpul pierdut si pot invata, la orice varsta. Programul A doua sansa, dezvoltat de Salvati Copiii, are deja rezultate frumoase cu mii de participanti”, a declarat Mioara Bolozan.

621 de cursanti au fost inclusi in programul A doua sansa in anul scolar 2012-2013, in cadrul centrelor educationale Salvati Copiii, puse la dispozitie in 37 de scoli care se afla in parteneriat cu organizatia, in toata tara. Centrele educationale Salvati Copiii le ofera participantilor din programul A doua sansa si o gustare pe zi.

Afis Campanie Whirlpool si Salvati Copiii
Contextul din Romania

Romania se afla pe locul 5 in Europa in topul statelor cu cel mai mare abandon scolar, dupa Malta, Spania, Portugalia si Italia. in 2011 peste 400.000 de copii cu varsta cuprinsa intre 7 si 17 ani nu erau inscrisi in nicio forma de invatamant.

In Romania exista peste 240.000 de persoane analfabete, de doua ori mai putine decat la recensamantul din 2002, fapt care atesta succesul campaniilor derulate de organizatiile non profit.

Suma minima donata de Whirlpool Romania, in valoare de 20.000 euro, va asigura 6 luni de studiu si o masa calda pe zi pentru cel putin o suta de copii din Bucuresti, Constanta, Iasi, Targoviste si Timisoara. Suma finala va fi influentata de numarul de unitati vandute, astfel ca reprezentantii Whirlpool se asteapta ca valoarea donatiei sa fie semnificativ mai mare decat suma minima garantata.

Cel mai mic pret al unui produs Whirlpool din campania “Mutumim, tu faci diferenta” este de 1450 lei (masina de spalat AWOC 51000), iar cel mai scump produs este in valoare de 3650 lei (uscatorul AZA 999). Campania se adreseaza consumatorilor de electrocasnice din segmentul medium-high, un public educat si implicat, care constientizeaza importanta educatiei si a investitiei in generatiile viitoare. Campania Multumim, tu faci diferenta! se desfasoara in perioada 4 octombrie – 20 decembrie 2013 si va fi implementata in parteneriat cu retailerii de electroIT, utilizand mecanisme co-branded.

Despre Whirlpool Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA)

Cu aproape 10400 de angajati, o prezenta in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si centre de productie in sapte tari, Whirlpool EMEA este subsidiara a Whirlpool Corporation. Lider mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, Whirlpool Corporation a avut in 2012 o cifra de afaceri de peste 18 miliarde de dolari, 68.000 de angajati si 65 de centre de productie si cercetare in toata lumea. Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht si alte branduri importante pentru consumatori in aproape fiecare tara din intreaga lume.

Informatii suplimentare despre companie pot fi gasite la www.whirlpoolcorp.com.

Despre Organizatia Salvati Copiii

Salvati Copiii Romania este o organizatie nonguvernamentala, de utilitate publica, non-profit, care militeaza activ pentru drepturile si protectia copilului in Romania, din 1990, in acord cu prevederile Conventiei Natiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului.

Programele organizatiei sunt adresate tuturor copiilor, cu o atentie deosebita catre cei aflati in situatii dificile - copiii din comunitatile dezavantajate, copiii victime ale violentei, exploatarii prin munca, traficului sau neglijarii, copiii refugiati etc. in cei 23 de ani de activitate, peste 760.000 de copii au fost implicati in campaniile si programele desfasurate de organizatie. Salvati Copiii Romania este membru al Save the Children International, cea mai mare organizatie independenta din lume care promoveaza drepturile copilului si care cuprinde 30 de membri si desfasoara programe in peste 120 de tari.

Pentru mai multe informatii contactati:

Mara Patriciu
Antonescu PR & Consulting
mara.patriciu@antonescupr.com
0744 644 004

Alexandra Boeriu
Organizatia Salvati Copiii
alexandra.boeriu@salvaticopiii.ro
0744 360 446

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu