Cu o traditie indelungata in sectorul de cercetare si dezvoltare, Whirlpool Romania se implica in cresterea gradului de constientizare a problemelor legate de risipa de alimente. Compania crede ca o mai buna cunoastere a datelor referitoare la cantitatea de alimente aruncata anual, dar si o prezentare detaliata a functiilor electrocasnicelor din piata pot contribui decisiv la imbunatatirea acestor parametri.
Whirlpool urmareste comportamentul de consum al europenilor si prelucreaza informatiile in centrul Global Consumer Design pentru a putea lansa produse care se adreseaza problemelor de consum de resurse si stilului de viata al consumatorilor. Astfel, pentru cercetarile legate de depozitarea alimentelor (frigidere, combine frigorifice si congelatoare) compania ia in calcul risipa de alimente si propune solutii de pastrare a prospetimii si tehnologii noi. De asemenea, Whirlpool analizeaza tendintele de consum in functie de vanzarile de alimente (daca europenii consuma preponderent peste, carne sau lactate si legume, spatiile de depozitare din aparatele frigorifice precum si functiile aferente trebuie dimensionate corect).
Cauzele principale ale acestor pierderi sunt planificarea defectuoasa – anumite segmente de populatie supraestimeaza nevoia de consum si cumpara prea multa mancare, mai ales in contexte de tipul aniversari sau sarbatori – si depoziteaza incorect produsele alimentare in frigider si camara.
Congelatorul joaca de asemenea un rol important in a preveni alterarea alimentelor. Doar produsele foarte proaspete trebuie congelate. Continutul natural de apa din alimente se transforma in cristale de gheata, eliminand activitatea bacteriana.
*Conform datelor publicate de Eurostat
Despre Whirlpool Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA)
Cu aproape 10400 de angajati, o prezenta in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si centre de productie in sapte tari, Whirlpool EMEA este subsidiara a Whirlpool Corporation. Lider mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, Whirlpool Corporation a avut in 2012 o cifra de afaceri de peste 18 miliarde de dolari, 68.000 de angajati si 65 de centre de productie si cercetare in toata lumea. Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht si alte branduri importante pentru consumatori in aproape fiecare tara din intreaga lume.
Informatii suplimentare despre companie pot fi gasite la www.whirlpoolcorp.com.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu