Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, romanii aloca sume importante pentru ingrijirea prietenilor lor patrupezi, costurile pentru hrana cainilor situandu-se, lunar, intre 60 si 300 lei.
„Unul dintre cele mai importante criterii care determina suma cheltuita este rasa cainelui detinut. Astfel, produsele alocate pentru hrana unui Rottweiler sau Beagle, vor fi diferite de sortimentul ales pentru un Bichon sau Westie, fiecare tip de hrana fiind adaptat nevoilor fiecarei rase”, a mentionat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.
Totodata, reprezentantul companiei observa faptul ca, din cele 200 de tone de hrana disponibile pe stoc in toate cele 5 magazine din Romania, pe primul loc in topul vanzarilor din aceasta categorie se remarca hrana uscata, aceasta fiind urmata indeaproape de hrana umeda si produsele tip recompense. Toate acestea alcatuiesc un cos de cumparaturi care variaza intre 60 si 300 de lei lunar.
Specialistii Hornbach amintesc faptul ca, pe langa rasa, hrana se alege si in functie de greutatea, varsta si comportamentul cainelui. De asemenea, hrana in sine trebuie sa contina elementele de baza ale nutritiei cainelui, aceasta necesitand un echilibru optim intre nivelurile de proteine, vitamine, grasimi si fibre.
In acest sens, recomandarea consilierilor Hornbach este alegerea unui produs al carui continut sa fie bogat in vitamine, grasimi si proteine de origine animala, toate procesate la cel mai inalt nivel tehnologic.
„Clientii au acordat dintotdeauna o atentie sporita hranei animalelor, in special a cainilor si pisicilor, acestia fiind prezenti in foarte multe din casele romanilor, iar preferinta pentru produsele de calitate se remarca in volumul vanzarilor. De exemplu, unul dintre brandurile care a cunoscut o crestere semnificativa in topul achizitiilor este Mr. Beef, marca proprie Hornbach, produsa exclusiv in Germania”, a mai spus reprezentantul companiei.
In plus, necesarul de cumparaturi pentru caini nu se limiteaza doar la hrana, cosurile romanilor fiind completate de accesorii precum zgarzi, lese, jucarii, dar si produse de intretinere cum ar fi sampon, pieptene sau ghilotina pentru gheare.
Intreaga gama dedicata produselor pentru caini va fi in centrul atentiei in toate cele cinci magazine Hornbach, pe parcursul lunii septembrie. Astfel, cei interesati vor avea parte de o expozitie cu aceste produse, dar si de consiliere din partea specialistilor Hornbach.
Noile tehnologii in materie de baterii pentru baie
Tot pe parcursul acestei luni, Hornbach se adreseaza si celor care isi planuiesc reamenajarea baii cu o gama larga de accesorii destinate montarii cazilor si a bateriilor aferente. Disponibile intr-o gama bogata de stiluri si culori, noile baterii de lavoar, cada si dus impresioneaza nu doar prin calitate, ci si prin tehnologii rafinate menite sa sporeasca confortul zilnic.
„Principalul aspect pe care dorim sa-l evidentiem in cadrul aceste expozitii se refera la noutatile tehnologice de care beneficiaza produsele noastre. Avand in vedere exigentele clientilor in ceea ce priveste designul si calitatea, suntem pregatiti sa demonstram ca stilul nu trebuie sa fie conditionat de preturi ridicate”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu.
Astfel, prin intermediul tehnologiilor moderne, precum sistemul de instalare TopMount sau termostatele prevazute cu ProTherm, timpul de instalare al unei baterii de dus este redus semnificativ, acestea fiind protejate impotriva arsurilor, evitand astfel incingerea la o temperatura mai ridicata in comparatie cu apa.
De asemenea, pentru cei ce planuiesc o achizitie in viitorul apropriat, specialistii Hornbach recomanda o atentie sporita in ceea ce priveste aspectul igienic al acestor tipuri de produse. Pentru a fi in concordanta cu reglementarile privind apa potabila, bateriile ar trebui sa fie produse dintr-un corp masiv de alama.
In plus, un alt element care trebuie luat in considerare este numarul de cicluri la care componentele bateriilor sunt menite sa reziste. Desi norma impune doar 70.000 de cicluri (1 ciclu = deschiderea bateriei, rotire la stanga, rotire la dreapta, inchiderea bateriei), produsele moderne prezinta o rezistenta de pana la 170.000 de cicluri, prelungindu-si astfel durata de viata.
Mai multe detalii despre preturi, diversitatea gamei, dar si solutii de montaj, pot fi oferite de catre consilierii Hornbach din toate cele cinci magazine pe intreaga durata a lunii septembrie.
Despre Hornbach Romania
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anetrioara.
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. in acest moment, concernul detine 147 magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 5 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara).
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectele clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 650 activand in Romania.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu