„Credem in continuare in cresterea exportului, experienta ne-a dovedit ca avem ce oferi. Obiectivul nostru pentru anul in curs este de crestere cu 20%, bazata in principal pe dezvoltarea pietelor externe”, spune Ciprian Oprea, CEO MCA Grup. MCA Grup a bugetat pentru 2014 investitii de peste 800.000 de euro, vizand intergarea unor noi categorii de produse si dezvoltarea capacitatii de productie a altora mai vechi.
Scaderea locala este generata si de mentinerea calitatii ridicate a produselor MCA si implicit a pretului, politica pe care compania o va urma si in 2014, contrar tendintelor pietei de scadere a pretului in detrimentul calitatii. Principiul pe care se orienteaza compania este de a corespunde clientilor care aleg produsele dupa calitate, siguranta si servicii asociate, si nu pe criteriul pretului minim „cu orice pret”.
Ciprian Oprea CEO MCA Grup
Pentru anul in curs, compania estimeaza o usoara revigorare a pietei pe zona usilor de garaj, tinand cont si de faptul ca numarul autorizatiilor de construire pentru cladiri rezidentiale s-a mentinut in 2013 la acelasi nivel cu 2012, neinregistrand scaderi.
In zona rulourilor, MCA se asteapta la o crestere de aproximativ 10%, sustinuta de potentialul mare al pietei, intrucat in Romania doar 2% dintre ferestrele noi se comanda cu rulouri. MCA este cel mai vandut brand autohton de usi de sectionale, controlat de societatea MILCA SRL. Producatorul roman cu o experienta de 16 ani are la Jilava, langa Bucuresti, cea mai mare fabrica de profil din Europa de Sud-Est si asigura livrari oriunde in tara. De asemenea, MCA exporta in Belgia, Franta, Austria, Germania, Serbia, Bulgaria, Moldova si Italia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu