Un concept de business inedit
Incepand din iunie 2013, odata cu preluarea de catre grupul Kingfisher, Bricostore Romania a intrat intr-un proces de transformare in Brico Depot.
Astazi s-a incheiat etapa intai a acestui demers, odata cu inaugurarea primelor doua „depozite”.
„Nu este vorba despre inca un magazin pe piata romaneasca de DIY, ci de lansarea in Romania a unui concept nou si diferit”, declara Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Depot Romania.
Patrick Papot – Director General Delegat, Brico Depot Romania
Incepand din iunie 2013, Patrick este responsabil de operatiunile din Romania ale Brico Depot, dupa achizitionarea magazinelor Bricostore de catre Kingfisher.
Magazin Brico Depot, deschidere Pantelimon si Orhideea
Avand 12.000 de produse care raspund tuturor nevoilor pentru constructia si imbunatatirea locuintei, gamele Brico Depot nu contin produse inutile – contrar gandirii „tot timpul mai mult”.
„Pentru a dezvolta o gama esentiala si pentru a pastra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clientilor, am valorificat istoria Bricostore”, a adaugat Patrick Papot.
S-a desfasurat o munca sustinuta pentru selectarea articolelor esentiale, la nivelul de calitate asteptat, fara a exclude marcile nationale prezente anterior in Bricostore.
Volum si autoservire
In ceea ce priveste profesionistii si persoanele fizice, Brico Depot propune o oferta in „cantitati industriale”, disponibila imediat pentru autoservire. Volumele mari permit oferirea unor preturi mici.
La Brico Depot, clientii gasesc produsele de care au nevoie, indiferent de cantitatea dorita, pentru a putea sa se intoarca rapid la proiectul lor.
Preturi mereu mici
Conceptul de business al Brico Depot este intrinsec legat de pret: toata organizarea companiei este conceputa pentru a putea oferi zilnic preturi scazute. Cat despre cheltuieli inutile si servicii ineficiente sau oferte neserioase, ele se reflecta mereu, in final, in costuri extra pentru client.
Oferta comerciala animata prin actiuni "Arivaj"
Avand mereu preturi mici, Brico Depot nu realizeaza promotii, care pot crea confuzie in randul clientilor si dificultati in compararea ofertelor de pe piata. in plus, pentru dinamizarea ofertei comerciale, Brico Depot aduce in mod regulat produse "Arivaj".
Ce este un "Arivaj"? Un produs in cantitate limitata, care nu se gaseste in gama permanenta, vandut la un pret mai scazut decat cel de pe piata.
Puncte de vanzare tip"depozite"
Depozitul este organizat in trei zone: materiale de constructie si renovari, amenajari interioare si unelte necesare pentru realizarea lucrarilor. Unicitatea formulei Brico Depot este data si prin depozite organizate coerent in raport cu asteptarile clientilor, pentru a eficientiza procesul de cumparare. Deschizandu-si usile in fiecare zi de la ora 07:00, Brico Depot isi propune sa devina punctul de referinta pentru mesteri si profesionisti, permitandu-le sa inceapa lucrarile devreme fara a pierde timpul.
„Prin depozitele noastre, prin Arivaj, prin preturile mici, prin oferta in cantitati mari disponibile imediat, prin oferta simpla, redusa la esential, speram sa reunim toate ingredientele pentru a atrage cumparatorii romani”, concluzioneaza Patrick Papot, director general delegat al Brico Depot.
Despre Brico Depot
Infiintat in 1993 in Reims (Franta), Brico Depot propune persoanelor fizice si profesionistilor o oferta centrata pe constructia, renovarea si amenajarea locuintelor.
O gama completa de produse de calitate care se adreseaza nevoilor esentiale, stocuri disponibile in cantitati industriale, depozite practice si functionale, oferta comerciala dinamizata de „Arivaj”, precum si preturi mereu mici, acestea sunt caracteristicile conceptului de business al Brico Depot. Astazi, Brico Depot este prezent in Franta si Spania cu peste 147 de depozite, si in Romania cu 15 puncte de vanzare.
Pentru mai multe informatii despre Brico Depot Romania: www.brico-depot.ro Kingfisher plc
Brico Depot este unul dintre brandurile grupului Kingfisher plc, cel mai mare retailer european de produse pentru amenajarea locuintelor si al treilea la nivel mondial. Kingfisher numara astazi peste 1.080 de magazine in 9 tari din Europa si in China, inregistrand vanzari de aproximativ 11 mld. Lire sterline. Principalele sale branduri sunt B&Q, Castorama, Brico Depot si Screwfix. Kingfisher mai detine 50% din actiunile retelei Ko?tas, alaturi de grupul turc Ko?, cat si 21% din Hornbach, liderul german in distribuirea de articole de bricolaj.
Pretutindeni, cei 80.000 de colaboratori Kingfisher impartasesc aceeasi viziune, si anume „better homes, better lives”, luandu-si angajamentul de a contribui la imbunatatirea conditiilor de trai ale oamenilor.
Pentru mai multe informatii: www.kingfisher.com
Informatii utile
- Brico Depot Pantelimon: Soseaua Vergului, nr. 18-20, sector 2, Bucuresti.
- Brico Depot Orhideea: Calea Giulesti, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti.
- Deschis de luni pana sambata de la 7h00 la 21h00 si duminica de la 9h00 la 19h00.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu