luni, 17 decembrie 2012

Gealan anunta noile tendinte de consum pe piata tamplariei PVC din Romania, in 2013

GEALAN, cel mai mare producator de profile din PVC pentru ferestre si usi, a atras anul acesta o noua categorie de clienti lansand primul sistem combinat S 9000, o inovatie pe piata locala de profile pentru case pasive.

Ca urmare a noilor cerinte ale consumatorilor, ce isi doresc ferestre mai mari, cu deschideri largi ce ofera multa lumina, dar fara a renunta la designul atragator, la intimitatea si siguranta lor, Gealan a venit in intampinare cu noua tehnica de lipire a sticlei termoizolante de cercevea STV (vitrajul static uscat). Schimbarile in preferintele de consum se datoreaza si cresterii puterii de cumparare a generatiilor X si Y. Acesti tineri au preferinte de design diferite fata de parintii si bunicii lor preferand un stil mai curat si mai contemporan, iar modul de comunicare cu aceasta categorie se bazeaza pe aplicatii mobile, social media si site-uri specializate.

Sistemul STV are doua aplicatii, in functie de necesitatile consumatorului. Pentru ferestre standard, vitrajul static uscat permite renuntarea la rigidizarea cu otel din cercevea, ceea ce duce la costuri reduse, la elemente mai usoare si la o prelucrare mai rapida. Varianta a doua face posibila, prin combinatia STV plus armatura, construirea unor dimensiuni de ferestre nerealizabile pana acum. in acelasi timp, aceasta varianta aduce si evidente imbunatatiri in functionalitate. Spre deosebire de procedeele obisnuite de lipire cu adezivi lichizi, lipirea in cazul STV se face uscat. Avantajele noii tehnici stau in imbunatatirea izolarii termice si a staticii elementelor, in reducerea costurilor si intr-o protectie mai buna anti-efractie.

In contextul crizei economice, noul consumator isi doreste sa folosesca resurse cat mai putine, atat la capitolul resurse personale, cat si prin prisma resurselor naturale. Astfel, Gealan a identificat oportunitatea de a crea un sistem ultra-performant, S 9000, ce raspunde intr-un mod economic cerintelor inalte ale standardului de casa pasiva. Sistemul PH (passive house) are sase camere in toc si cercevea, geometrii optimizate ale armaturii, inaltime marita a peretelui de acoperire a geamului si o tehnica regandita de etansare printr-o configuratie inovativa si moderna.

Interesul pentru o casa pasiva, desi este un lucru nou in Romania, este in crestere. Casa pasiva face posibila mentinerea, atat iarna cat si vara, a unei termperaturi constante, fara folosirea unui sistem obisnuit de incalzire sau climatizare.

Tendintele in materie de sisteme de profile din PVC si tehnologii converg catre produse foarte performante din punctul de vedere al consumului de resurse, al izolarii termice, dar si al izolarii fonice. Consumatorul va fi mai receptiv la noile propuneri, punand accent pe sistemele ce ofera nu doar confort, ci si ecomonii pe termen lung.

„Nu putem spune ca piata de tamplarie termoizolanta de anul acesta s-a stabilizat, insa ne dorim in continuare sa venim in intampinarea consumatorilor nostri cu produsele cele mai performante, cu cele mai inovatoare solutii in constructia si montarea ferestrelor.

In ceea ce priveste evolutia business-ului Gealan, ne mentinem estimarea de la inceputul anului, de usoara crestere. Pilonii principali ii reprezinta produsele noi si tehnologiile inovative”, a declarat Aurel Vlaicu, director general al Gealan Romania.

In decursul acestui an, sistemele cu cinci camere si-au pastrat prima pozitie in topul vanzarilor Gealan. Ferestrele din PVC cu geam termoizolator sunt acum mai degraba un standard decat o aspiratie, iar acei clienti care nu si-au instalat inca astfel de ferestre vor continua sa constituie o sursa importanta de comenzi pentru partenerii Gealan. Acest lucru inseamna ca preferintele cumparatorilor se indreapta tot mai mult spre produsele premium, care ofera avantaje suplimentare de confort termic si design. Astfel, s-a observat o crestere a cererii de profile cu mai mult de cinci camere si a profilelor din gama decor lemn.

Pe sectorul industrial, cele mai vandute sisteme au fost cele cu profile speciale (sase camere, adancime mare de constructie), capabile sa sustina suprafete vitrate de mari dimensiuni. Geometria acestor profile permite incorporarea in profile a unor armaturi speciale, care sa ofere ferestrelor o rezistenta sporita.

Despre GEALAN Romania

Gealan Romania este compania care produce, de circa 18 ani, profile din PVC pentru usile si ferestrele din casa fiecaruia. In prezent Gealan Romania detine o cota de piata de aprox. 30% si are cea mai mare notorietate in Romania pe piata ferestrelor din PVC. Compania colaboreaza cu aproximativ 600 firme partenere in Romania pentru care livreaza componentele si tehnologia necesara productiei de ferestre termoizolante din PVC. Printre produselele din portofoliu se regasesc rulouri, obloane si diferite accesorii pentru ferestre si usi.

www.gealan.ro www.gealan.ro/blog twitter.com/gealanro www.facebook.com/DiscutiiLaFereastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu