Realizat dupa un proiect arhitectural modern, cu o cromatica vie si urmand o linie ce exprima inovatie tehnologica, noul showroom prezinta intreaga gama de produse a MCA, de la sisteme de inchidere automatizata - usi de garaj sectionale, grilaje metalice, automatizari pentru porti si termo-storuri (rulouri exterioare) - si pana la copertine si pergole, sisteme de umbrire noi in portofoliul companiei.
“Showroomul de la Timisoara este pentru noi o incununare a experientei castigate de-a lungul celor 15 ani de activitate, -un varf de lance- al solutiilor de inchidere a spatiilor. Ne-am propus sa aratam aici diversitatea, calitatea, flexibilitatea in a produce si integra o mare varietate de configuratii ale produselor noastre.
Concept arhitectural - un showroom ca o scena
Pozitionarea aerisita a mostrelor, lasand accesul foarte lejer in adancimea spatiului, invita la interactiunea cu produsele ca si cum acestea ar fi actorii unui teatru modern. Clientii isi pot alege modelele si culorile dorite pentru casele lor inspirandu-se din oferta vasta prezentata in showroom.
Despre MCA Grup Romania
In primele noua luni ale anului, MCA a vandut 2.600 de usi sectionale (industriale si rezidentiale) si 6.700 de rulouri exterioare pentru ferestre. Grupul a incheiat anul 2012 cu afaceri de 8,2 milioane de euro, mentinandu-se la acelasi nivel comparativ cu finele anului anterior.
Mai multe informatii pe: ProiectCasa.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu