marți, 15 aprilie 2014

Whirlpool participa la EuroCucina cu inovatii in design-ul de electrocasnice

Whirlpool, lider mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, a participat la Milan Design Week 2014, cel mai important eveniment dedicat amenajarilor interioare. In cadrul EuroCucina, sectiunea targului de la Milano dedicata bucatariei, Whirlpool a lansat doua noi colectii de finisaje si o colectie de panouri creative pentru frigiderele cu doua usi. Se mizeaza pe electrocasnice design, in culori deosebite si pe suprafete cu finisaje tridimensionale.

In perioada 8-13 aprilie 2014 profesionistii segmentului si iubitorii de design interior au vizitat targul international de mobila de la Milano pentru a afla noutatiile din domeniul amenajarilor interioare.

Compania Whirlpool este recunoscuta pentru dezvoltarea constanta a celor mai viabile produse electrocasnice de pe piata, care sunt in acelasi timp functionale, aspirationale si se bucura si de un design de exceptie.

Starurile in materie de design prezentate de Whirlpool la aceasta editie au fost proiectul Atelier, precum si colectiile de finisaje Natural Colours si Living Colours.

„Anul acesta Whirlpool are doi parteneri prestigiosi la targul de la Milano. Pentru standul EuroCucina ni s-a alaturat grupul Cosentino, recunoscut in lumea arhitectilor si designerilor ca lider in fabricarea suprafetelor inovatoare. Tehnologia Dekton, suprafata ultra-compacta care acopera blatul in care sunt incorporate plitele Whirlpool prezente la stand, a fost dezvoltata pentru a rezista in cele mai extreme conditii de utilizare: contactul cu acid sau zgarieturi, abraziuni, soc termic sau caldura directa. Janello & Volpi, cu o traditie de peste 50 de ani in crearea tapetelor si tapiteriilor la cele mai inalte standarde, ne-a fost partener in procesul de dezvoltare a designului gamei «Atelier»”, a declarat Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool Romania.

Whirlpool, Atelier Elegance
Proiectul Atelier a fost posibil datorita colaborarii intre doua branduri care au designul si inovatia in ADN: Whirlpool si Janello & Volpi. Combinele frigorifice cu doua usi din aceasta gama beneficiaza de o estetica aparte, datorita panourilor creative pentru usi, disponibile in patru variante. Aceste panouri propun suprafete cu elemente tridimensionale, spectaculoase si placute la atingere. Astfel, Whirlpool lanseaza o noua gama de electrocasnice care vor completa amenajarea interioara a locuintei, ce pot fi expuse in bucatarii deschise, pentru a reflecta stilul personal al proprietarilor.

Whirlpool, Atelier Glance
„Traim intr-o lume in care globalizarea duce la standardizarea fiecarui aspect al vietii. De aceea, Whirlpool doreste sa personalizeze relatia om-locuinta si sa se indeparteze de sabloane”, a adaugat Mioara Bolozan.

O alta vedeta a standului Whirlpool a fost colectia Natural Colours, o colectie de finisaje ce vor fi disponibile pentru hotele Art Gallery, plitele pe gaz si colectia Ambient de cuptoare si microunde. Selectia de finisaje noi reflecta intentia Whirlpool de a propune electrocasnice care fac o tranzitie naturala intre spatiul destinat mancatului si cel destinat timpului liber, care adauga un farmec aparte amenajarilor interioare. Materialele si finisajele amintesc de sticla, lemn sau piatra.

Whirlpool, Atelier Charme grey
In plus fata de colectia Natural Colours, Whirlpool a lansat la EuroCucina si alte doua variante de finisare sub numele de Living Colors. Rezultate in urma cercetarii continue a noilor estetici proprii bucatariilor si spatiilor de zi, finisajele denumite Moon Mist si Black Pearl din colectia Living Colors propun o reinterpretare a clasicului – albul si negrul intr-o noua prezentare, sofisticata si eleganta.

Whirlpool, Atelier Charme black
Despre Whirlpool Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA)

Cu aproape 10400 de angajati, o prezenta in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si centre de productie in sapte tari, Whirlpool EMEA este subsidiara a Whirlpool Corporation. Lider mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni, Whirlpool Corporation a avut in 2012 o cifra de afaceri de peste 18 miliarde de dolari, 68.000 de angajati si 65 de centre de productie si cercetare in toata lumea. Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht si alte branduri importante pentru consumatori in aproape fiecare tara din intreaga lume.

Informatii suplimentare despre companie pot fi gasite la www.whirlpoolcorp.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu